Trykk for flere produkter.
No products were found.

Kjøpsvilkår


KONTAKT OSS

Adresse:
Drømmefesten AS
Postboks  77
2051 Jessheim

E-post: 
post@drommefesten.no

Telefon: 
97344682

Organisasjonsnummer: 
932 837 412 MVA

Kontaktskjema

Dersom du trenger å kontakte oss, kan du sende oss mail via kontaktskjema-knappen ovenfor. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.

KUNDEINFORMASJON

Opplysninger du gir til oss behandles konfidensielt og vil ikke bli videreformidlet til tredjepart, med mindre dette er nødvendig for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg (for eksempel til transportør ved levering av varer). Tilgangen til personopplysninger er begrenset til ansatte og samarbeidspartnere som har et saklig behov for tilgang.

Ved å foreta en bestilling i vår nettbutikk samtykker du til at vi lagrer og behandler dine personopplysninger i samsvar med personvernforordningen (GDPR) og norsk personopplysningslov. Formålet med behandlingen er å administrere ditt kjøp, levere bestilte varer og oppfylle våre avtalemessige og lovpålagte forpliktelser.

Vi dokumenterer relevant kommunikasjon vi har med deg via e-post, slik at vi kan yte den servicen du med rimelighet kan forvente.
Du har rett til innsyn i, retting av, og sletting av personopplysninger som er registrert om deg. Ønsker du at dine opplysninger slettes, kan du kontakte oss skriftlig.


SIKKER BETALING

Hvem kan handle hos oss

For å handle i vår nettbutikk må du ha fylt 15 år. Er du under 15 år, må kjøpet gjennomføres av en foresatt eller annen myndig person.
Ved kjøp på kreditt eller med betalingsutsettelse må du ha fylt 18 år.

Trygg handel

Vi har som mål å tilby høyeste grad av sikkerhet ved netthandel, behandling av personopplysninger og betalingstransaksjoner. Vår virksomhet er tilpasset kravene fra norske myndigheter og Distansehandel Norge for trygg og seriøs netthandel.

Betaling

Beløpet for din bestilling belastes når varene sendes fra vårt lager.
Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (MVA) på 25 %. Det tilkommer ingen ekstra gebyrer utover det som fremgår som totalsum i kassen.


LEVERINGSBETINGELSER

Leveringstid

Normal leveringstid er 3–5 virkedager, men forsinkelser kan forekomme. Vi anbefaler derfor å bestille varer i god tid før planlagte arrangementer.

Frakt og gebyr

Alle forsendelser sendes med Bring eller PostNord. Kunden er ansvarlig for at oppgitt leveringsadresse er korrekt og registrert i Postens systemer.
Forsendelser som returneres til oss på grunn av ugyldig adresse, feil informasjon eller uavhentet sending, behandles som uavhentet pakke (se nedenfor).

Dersom en ordre bestilt som «Pakke i postkassen» åpenbart overstiger størrelsen på en standard postkasse, sendes forsendelsen automatisk med PostNord som pakke til hentested.

Dersom vi ikke kan levere hele bestillingen samlet, vil vi kontakte deg før utsendelse.

Uavhentede pakker

Hentefrist for pakker levert av Posten og PostNord er normalt én uke, med mindre annet er avtalt direkte med transportør.
Pakker som ikke hentes innen fristen returneres automatisk til oss. Dersom du unnlater å hente pakken, anses dette ikke som bruk av angreretten.

Ved uavhentede pakker refunderes varekostnaden fratrukket et gebyr på kr 300,- inkl. MVA for å dekke våre merkostnader til returporto og administrasjon. Dersom vareverdien er lavere enn dette, vil ingen refusjon utbetales.


RETUR AV VARER – ANGRERETT

Kjøp i vår nettbutikk omfattes av angrerettloven, som gir deg rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at varen er mottatt.
Ved bruk av angreretten skal varen returneres i vesentlig samme stand og mengde som ved mottak. Kunden betaler selv returfrakten.

Begrensninger i angreretten – hygieneprodukter

Av hygieniske og helsemessige grunner gjelder angreretten ikke for varer der original emballasje er åpnet, brutt eller skadet, dersom produktet ikke lenger er egnet for retur. Dette gjelder blant annet, men er ikke begrenset til:

  • Ballonger

  • Engangskopper

  • Papptallerkener

  • Sugerør

  • Servietter

  • Duker

  • Engangsbestikk og annen engangsservering

Slike produkter anses som hygieneartikler, og kan kun returneres dersom emballasjen er helt ubrutt og varen fremstår som ny.

Spesialbestilte varer omfattes ikke av angreretten og tas ikke i retur.

Dersom du har mottatt feil vare eller en vare med feil eller mangel, sender vi deg kostnadsfritt ny vare etter nærmere avtale.
Returvarer må ikke sendes i oppkrav, da slike forsendelser ikke blir hentet ut.


KLAGE- OG REKLAMASJONSREGLER

1. Feil ved leveranse

Dersom du mottar en defekt eller feillevert vare, skal du kontakte oss snarest mulig, og senest innen 1 måned etter levering. Vi vil deretter gi deg instruksjoner for retur og videre behandling.

2. Feil innen garantitiden

Vi garanterer at varer levert fra oss er fri for produksjonsfeil i to år, med mindre produktet har særskilt angitt garantiperiode. Ved feil i løpet av garantiperioden, kontakt vår kundeservice for videre veiledning om reklamasjon og retur.

3. Reklamasjon

Eventuelle feil eller mangler må meddeles innen rimelig tid etter at du oppdaget, eller burde ha oppdaget, feilen. Reklamasjonsretten gjelder i henhold til forbrukerkjøpsloven, og opphører senest tre år etter levering.

Ved uenighet eller tvist følger vi Forbrukerrådets retningslinjer og anbefalinger i klagesaker.

 

Meny

Innstillinger

Trykk for flere produkter.
No products were found.